Offline marketing is ontzettend interessant om op te vallen bij je (potentiële) doelgroep. Waar de onlinewereld als een razende langs ons heen gaat is het lastig om je online te positioneren. Het creëren van content kost tijd en energie, maar dan is het nog de vraag of je doelgroep de content te zien krijgt. Want er wordt ontzettend veel content dagelijks online geplaatst. Heb jij niet de juiste content en tijdstip dan is de kans groot dat je content voor niks is geweest. En dat alles heeft offline marketing niet. Hieronder vertellen wij jou er meer over.
Offline marketing met de pop up kubus
Offline marketing is het nieuwe goud. De ontvanger komt minimaal 1 keer in aanraking met je bedrijf en boodschap. Dat is voordeel 1. Daarnaast is het tastbaar en laat het en herinnering achter, omdat je met een Pop up kubus een unieke boodschap verstuurt. Zoals de naam het zegt schiet de kubus uit de verpakking. Dat laat een onuitwisbare eerste reactie achter.
Maar waarom is offline marketing dan effectief? Dat vatten we graag samen middels het bovenstaande stukje. De combinatie van verschillende elementen, zoals het verrassingseffect, creëer jij de top-of-mind gedachte waar je als bedrijf nog streeft bij je (potentiële) klanten.
Moet jij kiezen tussen offline of online?
Wij willen graag benadrukken dat offline marketing nieuwe kansen biedt in het online tijdperk. Maar wat we vaak zien is dat klanten na het ontvangen van offline marketing prikkels vaak jouw online opzoekt.
Dat betekent dat jij online vindbaar moet zijn. Want dat vergroot de kans dat een potentiële klant sneller bij jou aan de deur klopt. Hier geldt eigenlijk hetzelfde als het kopje hierboven. De combinatie van elementen zorgt ervoor dat het krachtig is. En dat wil je!
Online vindbaar is een vrij generiek begrip. Want moet jij op social media goed vindbaar zijn of je website? Zorg allereerst dat de basis goed staat, dus je website. Bereid vanaf de basis verder uit.
Offline marketing zet jij in met Locomail
Locomail is jouw partner voor pop up kubussen. Naast dat vele grote bedrijven jouw voorgingen hebben zij echte unieke offline marketing direct mailings, zoals de pop-up kubussen. Jij kan vrijblijvend een offerte aanvragen of een demopakket. Daarmee krijg jij een voorproefje wat je te wachten staat. Kan jij, offline marketing, in levenden lijve ervaren. Krijg gevoel bij hetgeen wat de ontvanger gaat ervaren. Als de klant dan contact met jou opneemt heb jij een leuk gespreksonderwerp, omdat jij jijzelf kan verplaatsen in de ontvanger.
Mocht jij interesse hebben in offline marketing en dan specifiek in de pop up kubus schroom dan niet om contact op te nemen met Locomail. Groei met je bedrijf naar nieuwe hoogtes. Stimuleer je doelgroep. Zodat jij continuïteit kunt garanderen en realiseren aan je werknemers en met je bedrijf.